Comenzaron
o proxecto cunha pequena presentación sobre a orixe da cámara (Niépce e a
cámara escura), a primeira fotografía en branco e negro, así como a cor;
falaron de como podemos facer fotos ao abrir e pechar os ollos. Así comenzou a súa
aventura. A través da mirada.
Despois
desta primeira toma de contacto, falaron sobre as cámaras: cómo son, qué partes
teñen, para qué podemos usalas... e posteriormente representar a súa idea de
“cámara”. Durante esa semana, leron dous contos
relacionados coa fotografía.
Continuaron
coun obradoiro de fotografía. Zama, un amigo da tía dunha alumna da clase, trouxo
varias cámaras e así explicou alguns aspectos, como o uso do zoom, gran angular... cómo funcionan algunhas, como
a polaroid. Tamén observaron algunhas diapositivas e xogaron a crear fotos coa
súa cámara.
Continuaron
creando, inspirándose no libro de Andy Prokh: El abecedario de Kate & Cat e así construiron o seu propio
abecedario.
-Seleccionaron
a letra que querían traballar.
-Observan a
fotografía e a recrean.
-Pegan
a foto; decoran o marco e a letra; escriben 3 palabras que empezan pola letra.
-Creado
o ABC, o seguinte paso foi analizar cada unha das letras, traballando o
significado das súas 3 palabras.
Polo
Nadal, traballaron a este fotógrafo, Gabrielle Gallimberti, que utiliza a
fotografía documental para percorrer o planeta buscando historias que reflexen as
diferencias entre os seus habitantes. En TOY
STORIES o fixo a través de retratos de nenos e nenas e os seus xoguetes
favoritos.
Na
aula, falaron e reflexionaron sobre estas fotografías, pero as familias tiveron
que facer o resto: unha foto na que saíra unha zona da casa e os xoguetes dos
nenos/nenas. Á volta de vacacións cada neno/ nenas falou da súa foto e creouse unha composición con todas elas.
Para
celebrar o “Entroido”, inspiráronse nas fotografías de Ouka Leele como idea de
disfraz. Máis concretamente na colección “peluquería”: unha serie de
surrealistas retratos en branco e negro coloreados con acuarelas líquidas, onde
todas as persoas locen estrambóticos tocados. Ademais, tendo en conta que
pertencía á famosa “movida madrileña”, foron disfrazad@s con roupa
característica dos anos 80.
Para
traballar a esta fotógrafa, realizaron diferentes propostas: retrato de Ouka en
branco e negro sobre acetato con rotus de cores vivos (semellando a técnica que
utilizaba para as súas composicións), creación do seu nome para a cazadora do disfraz...