19 feb. 2013

DÍA DA LINGUA MATERNA : 21 DE FEBREIRO

     Desde o ano 2000, a UNESCO celebra cada 21 de febreiro o Día Internacional da Lingua Materna. A Xunta de Galicia leva tres anos sumándose a este efeméride orientada a promover a transmisión interxeracional das linguas non dominantes co fin de promover o pluralismo lingüístico e, da súa man, a diversidade cultural da humanidade, aos que Galicia contribúe coa súa lingua propia, o Galego.

   Este ano, o Día Internacional da Lingua Materna ten como lema “O libro,eixe da educación en lingua materna”, trata de recordar que para apoiar a educación na lingua materna é fundamental apoiar tamén a produción de libros nas linguas  locais.

    Esto é o que  explica Irina Bokona, directora xeral da UNESCO, na mensaxe difundida con motivo desta celebración, preme aquí para acceder.

     “Los libros son una fuerza de paz y desarrollo que hay que poner al alcance de todos. Son también herramientas esenciales de expresión que participan en el enriquecimiento de las lenguas, al tiempo que preservan la huella de la evolución de las lenguas en el transcurso del tiempo. En la época de las nuevas tecnologías, los libros siguen siendo instrumentos preciosos, manejables, resistentes, prácticos para el intercambio de conocimientos, la comprensión mutua y la apertura al mundo. Son pilares de las sociedades del saber y están a la vanguardia de la promoción de la libertad de expresión y de la educación para todos”

Máis información nas páxinas:
 -Unesco.

No hay comentarios:

Publicar un comentario