Este curso aumentamos a nosa familia escornabótica en dous máis, costounos un pouco montalos pero xa están cos seus compañeiros. Nun principio, centrámonos en arranxalos e poñelos a punto, cambiámoslles as pilas, fabricamos novas rodas e respostos coa impresora 3D, e revisamos tódalas súas conexións.
Creamos novos taboleiros: un para a
semana da prensa, outro que ten que ver co proxecto anual do centro, o baile,
neste o alumnado ten que acadar tódalas pezas dun puzzle relacionado con
danzas. Un último taboleiro, no que teñen que lograr montar o robot, que gañou no concurso de debuxa un robot.
Nos seus obradoiros
creativos, ao alumnado de cuarto, propuxémoslles un reto, que consistía en facer unha coreografía cos
escornabots para elo, tiñan dúas tabletas, unha para buscar e poñer a música
e outra para gravar a coreografía.
Non nos podemos esquecer que, ademais dos escornabots que están na biblioteca, cada clase de Educación Infantil, ten un destes pequenos. Ademais de servir para unha aprendizaxe guiada de diferentes conceptos, tamén permite o xogo libre para fomentar a creatividade e imaxinación dos nenos e nenas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario