30 oct 2017

SEMANA DO MEDO

Programa de actividades para a semana de Samaín
EXPOSICIÓN DE CABAZAS
Chegou o tempo de buscar a túa cabaza e convertela nunha caveira que meta moito medo e arte.
Un curso máis solicitamos a vosa colaboración e coas cabazas que decoredes cos  vosos  fillos e fillas montaremos unha exposición.

Teremos que traelas o luns 30 de outubro e recolleranas o xoves 2 de novembro para levalas a súa casa.
LECTURAS DE MEDO
Este ano traballamos unha emoción básica: O Medo. Para eso contaremos coa lenda da nosa tradición : A Santa Compaña.
Fixemos unha selección de lecturas sobre esta temática, e xa están en exposición na biblioteca e no vestíbulo para que neste samaín pasedes moito medo...lendo!!!!! 
CONTACONTOS
Nos recreos do 30  de outubro e 2 de novembro , alumnado voluntario de 5º contará  historias que nos  farán tremer de medo!!!!!
" Carabuñas" e  "A Bruxa regañadentes" serán os primeiros  contos  cos que inauguramos un novo recanto de lectura informal.

29 oct 2017

RECURSOS PARA O SAMAÍN

Na seguinte  ligazón  atoparedes unha recompilación con moitos  recursos para traballar o tema.
(Preme na imaxe)
Os bolechas e o Samaín
Canción con  pictogramas Samaín  de Mamá Cabra

26 oct 2017

DÍA DA BIBLIOTECA

O día 24 celebramos o Día da Biblioteca aínda que a nosa abriu as súas portas a principios de outubro e xa puxemos en marcha moitas actividades: alumnado voluntario de 5º e 6º como colaboradores nos recreos, formación de usuarios/as, hora de ler, contacontos,....
Para conmemorar esta data organizamos o horario e as distintas clases pasaron pola biblioteca o 24 e 25 de outubro para desenvolver varias actividades:

-Ver a exposición de novidades.
-Comp"Arte" un conto :  lectura dun dos catro contos seleccionados sobre a temática do proxecto anual.
-Recolleron as mochilas viaxeiras que iniciarán a súa andaina esta semana agardando o seu disfrute por parte das familias.
-Entrega dos carnets e das  bolsas viaxeiras  ao alumnado de educación infantil de tres anos.

-Exposición de libros sobre o proxecto deste curso "EmocionArte".

23 oct 2017

CARTEL E PREGÓN DÍA DA BIBLIOTECA

Dende 1997, e cada 24 de outubro celebramos o
DÍA DA BIBLIOTECA 

A proposta xorde da Asociación Española de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil, en colaboración co Ministerio de Educación, Cultura e Deporte  co obxectivo  de concienciar á sociedade da importancia  da lectura e  da biblioteca como lugar de encontro de lectores de todas as idades e como instrumento de mellora da formación e a convivencia humana e tamén como homenaxe e recoñecemento á labor dos bibliotecarios/as.
Cada ano encárgaselle a un escritor/a  e ilustrador/a a redacción do pregón e o diseño do cartel que se difunde entre todas as bibliotecas. Este ano o cartel foi diseñado por Manuel Marsol e o pregón por Alejandro Palomas, Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil 2016 .
(Preme na imaxe e accede ao pregón)

22 oct 2017

APRENDER A PENSAR COA BIBLIOTECA ESCOLAR

"Aprender a pensar coa biblioteca escolar" é o lema elixido este curso para o cartel da campaña anual de bibliotecas escolares.
O ilustrador Xosé Tomás foi o encargado de realizar a interpretación gráfica do lema anual.

O lema elixido convida ao aproveitamento dos recursos, dos espazos, dos tempos e das actividades que a biblioteca facilita a toda a comunidade educativa. 

Unha biblioteca  escolar actualizada no seu modelo, nos seus recursos e equipamentos, nas súas propostas; atendida con profesionalidade e integrada no día a día do centro educativo, supón unha oportunidade única para axudar a nenas e nenos a desenvolver o seu pensamento crítico, a "aprender a pensar".

Aprender a pensar a través dos contos, da tradición oral, das lecturas de ficción, da poesía, do teatro; a través das lecturas de materiais de divulgación científica, a través das investigacións.

Aprender a pensar co cine e coa música. Aprender a pensar a través do diálogo, nos clubs de lectura, nas actividades compartidas.

Aprender a pensar baixo a guía e orientación dun profesorado consciente da importancia da curiosidade como motor vital e, tamén, da importancia de activar no alumnado os mecanismos  para desenvolver o pensamento complexo.

Aprender a pensar nas clases de filosofía, pero tamén fóra das aulas regladas, onde a vida flúe en todo o seu misterio.

A biblioteca escolar é un espazo privilexiado para que o alumnado non perda a súa capacidade de asombro; para que aprenda a formularse preguntas diante dos distintos fenómenos naturais ou sociais e, tamén, a procurar algunhas respostas á complexidade que lle toca vivir.